20 Ekim 2009 Salı

Güneş Bizimle..




cici bebe yiyor ama poşedini :))


hayvanları görmeden olmaz ..!!!





salladıkça sallandı minnoşum , sonra da uyuyakaldı salıncakta..çok ama çok güzel bir görüntüydü doğrusu..






bir deli fişek olmuş kızım ,bir serseri mayın gibi duruyor arabasında :))




Dışarıda sımsıcak bir güneş ,içimizi ısıttı ne güzel !! ALLAH bizi duyuyor , içimizden geçenler gerçek oluyor .Yine rüzgar yok ,ılık bir hava .. Biz de kaidemizi bozmadık , önce güneş banyomuzu yaptık camdan ,sonra dışarı çıktık . Attık kendimi yemyeşil parka , salıncaklara sallandık durduk bir ileri bir geri..

En çok da sevdiğim minnoşumu sallamak ..çünkü kahkaha atıyoruz birlikte çılgınlar gibi :))

Salıncakta uyumaya bayıldı bizim ki , rahatlıyor salıncakta ,tatlı bir uyku çöküyor gözlerine ,sallanırken yavaş yavaş dalıyor gözleri ,sonra da kapanıyor usulca.. şekersin sen kızım ,balsın ,en tatlı çiçeksin ...


Salıncaktan almak istedim , istemedi , indirdi mavi korunağı tekrar aşağıya..çok güldüm ama.."ben buyum "bunu istiyorum diyor ,kendi isteklerini ortaya koyuyor benim meleğim...


peki ne istersen o olsun bebeğim!!!

Hiç yorum yok: