28 Ekim 2009 Çarşamba

ANNE OLMAK








Anne olmak ne kadar harika ,muhteşem ,inanılmaz güzel bir duygu..Bebeğinin sana her sarılışında ,kokusunu içine çektiğinde , benim kanım canım ,tırnağım,etim ,kemiğim herşeyim olan bu yavruşa her sarılışımda bunu o kadar çok iyi hissediyorum ki!! Onu her kötü şeyden korumak için neler yapmam ,neler yapmazki insan !!
Gözleri beni her aradığında o kadar güzel bir mutluluk ki bu !! Senden önce yaşamamışım ben ,senden önce mutluluk değilmiş gibi ..senin varlığınla sıkıcı günlerim ,gecelerim gitti yerine gerçek bir " hayat "bir "yaşam" aldı. O kadar renkli ki seninle zamanım , durmaya vakit yok ,yürümek değil koşmak zamanı seninle..Seninle herşey var şimdi ..Herşey var hayatımda...Heyecan , mutluluk ,sevinç , sempati , eğlence ..Seninle herşey tamam şimdi ..işte oturdu yerine...puzzle parçaları gibi yerine oturdu dünyam...Dünyam sen oldun "bebeğim"!! Benim içinden çıkılamaz sıkıcı ,bazen renksiz ve hep aynı olan dünyama IŞIKLARINI SAÇARAK geldin. Seni canı pahasına seven, delice seven annen var ..Seni her zaman mutluluk delisi yapmak isteyen...

Seni delice seviyorum meleğim !! Sen benim şans meleğimsin ....

Hiç yorum yok: