22 Ekim 2009 Perşembe

Bugünden Haberler








Bizim günümüz salıcaksız geçmez havalar güzelken...çok severiz salıncağı; ben kaldırmaya çalışırım salıncak güvencesini Ceren aşağı indirir..çokkkk severizzz!!!
Benim tatlı meleğim , bugün ilkleri yaşattı annesine:)
sabah mutfakta "mama " dedi 3 defa , öğle "meme" dedi ,gece de anne diye ağladı .BUnu duyanlar bu bebek işini biliyor der sanırım :)) benim kuzum çok akıllıdır ,çok tatlıdır ,zekidir ...
ben seni yerim yerim yerimmmm bitiremem ,yine yerimmmm !!!! yeşiilll gözlüm benimm!!!
Biz öğlen güneş banyomuza yaparken , güneşte Cerenimi tutmaya uğraşırken ,tabi bunu güzel oyunlarla yapmaya çalışırken , ayna karşısında birlikte yeni bir oyun oynadık.Adı BUĞU YAPMA oyunu ..Ceren çok eğlendi bu oyunda ,tabi ben ondan fazla eğlendim diyebilirim çünkü meleğimi böyle tatlı şekilde gördükçe mest oluyorum..bayılıyorum.O kadar güzel buğu yapıyor ki aynaya o kadar tatlısın ki !! Beni taklit edip aynaya yaklaşıp hoh!! yapıyor :))bazen de dilini değdiriyor .Seyrine doyamadım hiç ...:)))

Hiç yorum yok: