18 Ekim 2009 Pazar

Çok Kızıyorum !!!

En çok neye kızıyorum biliyor musunuz ? Bir sürü çocuk parkta oyunlar oynarken bazı kendini bilmez annelerin ve bekleyenlerin parkın yanındaki banklarda oturup SİGARA İÇMELERİNE !!! o kadar yanlış ki bu yaptıkları , bir çok çocuk onlara bakıp taklit etmeye başlıyor .Ellerinde çubuk kraker sigara içenlerin taklitlerini yapıyorlar ,bir de üff!! diye hava veriyorlar . Bunlardan biri bizim çocuğumuz da olabilir .Bir anlık nefes için çocuklarının gözleri önünde kötü alışkanlıklarını aşılamaları ne kadar yanlış ; kötü örnek olduklarını bir kez daha kanıtlıyorlar , hadi diyelim kendi çocukları alışmış ki onlarda büyük ihtimalle biraz büyüsünler gizli gizli veya kapı önlerinde sigara içmeye başlayacaklardır ,bizim çocuklarımızın ne günahı var . O kadar çirkin duruyor ki ; çocuğunu parka götürüyor ve karşısına geçmiş bankta oturup veya ayakta sigara içiyor !!! inanılmaz kınıyorum bu tip kadınları ve ne kadar basit olduklarını gösteriyor bunlar.Gel de bu kadın çocuk yetiştirsin çocuğuna iyi örnek olsun ,biz de örnek toplum olalım . Hah !! gülmek lazım ..daha kendine sahip olamayan bu insanlardan örnek davranışlar nasıl çıkar düşünmek istemiyorum .Büyüdüklerinde olacaklar , yollarda psikopat gezen , kendisi dahil herkese zarar vermeye çalışan ,fitne fesatçı tipler çıkar bu insanların yetiştirdiği çocuklardan .....

YORUMU SİZLERE BIRAKIYORUM....

2 yorum:

burcu dedi ki...

evet haklısın ebrcum bu konuda bende sana katılıyorum. Çocuk yetiştirmek ince bir iş ve bu işi iceliklerine göre yapıp hakkını vermeklazım. Madem bir çocuk dünyaya getirip büyütülecek bu en iyi şekilde yapılmalı. Bu arada bende senin ceren'i çok sevdim maşallah çok tatlı. benim kızımda arabalara bayılıyordu anneannesiyle dedesi doğum gününde kızıma akülü araba aldılar:) Allahtan kumandası var arkadan biz kulanıyoruz çünkü pedala aakları yetişemiyor:)

Kırmızı Peri dedi ki...

Merhaba Burcu ,öncelikle yorumun için teşekkür ederim .O kadar sorumsuz anne var ki !!
Akülü araba çok güzel bir oyuncak olmuş Ceren için :) güle güle kullanmak nasip olsun.
svgl