17 Ekim 2009 Cumartesi

Bu Ne AŞK Benimkisi







Ceren demek "BEN" demek !! Onu öylesine mutlu etmek istiyorum ki !! Bebeklerin şu huyuna bayılıyorum ,minnacık birşey versen eline onun için o kadar değerli oluyor ki ,evirip çevirip heryerini inceliyor ,ısırıyor .O minnacık şeyle o kadar mutlu oluyor ki , bana o kadar çok şey öğretiyor ki ama en güzeli ÇOK TATLI GÜLÜYOR..HEM DE KAHKAHA ATIYOR .Bana öğrettiği en güzel şey de bu işte, " Herşeye gül geç " demek ...İşte bu durumda onu mutlu edecek her neyse ve neredeyse onun o minicik ayakları dibine sermek istiyor insan ; ki daha da gülsün zevklensin, hayatı neşe için de olsun. Ben de bu duygu ile yola çıkarak yani bebeğimin daha da mutlu olması için akşamın bir körü ,inanılmaz bir yağmur var dışarıda , oyuncakçı aradım ,buldum ,onun için gezdim beğendim ve ona hediler getirdim.

Nasıl bir mutluluktur ALLAH'ım bu ,nasıl bir zevktir ,onun o 5 dakikalık mutluluğunu görmek ,sevinç çığlıklarını dinlemek ,onunla zıplamak ,yaşamak o anı..Evet ben bebeğime AŞIK OLDUM !! ben bebeğime aşığım ,göğsümü gere gere söylerim heryerde....

İnsan aşık olduğunda karşısındakini koşulsuz dlice mutlu etmek ister, gözünde hiçbirşey büyümez.Herşeyi yapabilecek deli gücünü bulur . Ona kızamaz , gözlerinin içine bakınca mutluluğunu gözlerindeki ışığı ona yansıtır. İçini çok güzel bir huzur kaplar ,her anında onu düşünür , uzaklaşsa bile ona geleceği ,onu kucaklayacağı anı düşünür ve çok mutlu olur. Seviyorum seni meleğim ,hem de delice HEM DE DELİCE MELEĞİM ...

Hiç yorum yok: