4 Eylül 2009 Cuma

Gezmek Zamanı



Minnoşumla ilk kukla gösterisini izlemiş olduk ..Cerenin çok hoşuna gitti.Etrafındaki çocuklar eğlenirken Ceren de bebekliğine aldırmadan onlara katıldı, bol bol kucağımda zıpladı , ellerini çırptı ,sesler çıkardı ..




Cerodan köprü manzaraları


Ceren büyük beyaz köpekle burun buruna geldi hiç ağlamadı , giderken de arkasından baka kaldı :))





Birtanem benim havuza kitlenmiş bakarken ,ben de birlikte pozlar çekelim dedim :)) foto şipşak !!










Ceren baktıkça baktı , sesine çok heyecanlandı bebeğim benim :))**

İşte Ceronun vurulduğu sesine doyamadığı güzel havuzumuz :)


Nereye bakacağını şaşıran Cerodan manzaralar :))


Temiz havayı ve güzel güneşi görünce hemen uyudu minnoşum :))


Benim suyu çok seven biricik kızım kocaman fıskiyelerin çalıştığını ve havaya su fışkırttığını görünce o kadar heyecanlandı ki ,o kadar hoşuna gitti ki izlerken heyecandan yerinde zıplayıp durdu :)

Hava o kadar güzel ki , minik meleğimle birlikte Bahçeşehir'in yolunu tuttuk. Canım yavrum hayvanları görünce o kadar seviniyor ki :)) bizde balıklara ,kuşlara ,kaplumbağalara ,ördeklere ekmek attık yine ve Ceren'im onları izlemekten çok büyük keyif aldı ...yanımıza gelen herkes Cero'yu görünce çok sevdiler ,Cero'da onlara gülücükler attı :) özellikle çocuklara :))

Hiç yorum yok: