21 Eylül 2009 Pazartesi

DİŞ ÇIKARDIK




Bugün gülmekten kırıldı Ceren :)) kıkır kıkır , yüzbin kere maaşallahhh sana meleğim !!!


CEREN & MAVİŞ BALONU VE KAYIKÇILIK DERSLERİ :))



FIŞ FIŞŞ KAYIKÇI CERENNN :):))




ŞAP ŞAP ŞAPP !! CEREN












Dişimiz geldi HOŞŞŞŞGELLLDİİİİ!!!


Benim dünya güzelim ,herşeyim artık büyüyor ve diş çıkarıyor. Bir yandan çok seviniyorum, bir yandan zaman ne kadar çabuk geçiyor ancak böyle anlayabiliyorum .Düşününce sevindiğim çok şey var , özellikle meleğimden ayrı geçirmediği zamanlarımı düşününce o kadar mutlu oluyorum ki , SENİ DOYASIYA YAŞADIM diyebilirim .Bebekliğinin ilk zamanlarını, tüm heyecanlarını ,adım adım doyasıya her yerinden öperek ,koklayarak , sana olan aşkımla ,sevgimle , hala ilk günkü heyecanımla ,kalp atışlarımla seni doyasıya yaşayabildim ya ,kucağımdan indirmedim ya sana sımsıkı sarıldım ya !! içim öyle huzurlu ki herşeyim .

Sana delice aşık olan anneni sen de doyasıya günü gününe,saati saatine, dakkası dakkasına yaşadın ya , sana sıcaklığımla verebildim ya tüm enerjimi ,ilgimi ,aşkımı senin de için çok rahat olsun. Seni şımarttığım her dakika o kadar güzel bir ikili olduk ki!! Daha karnımdayken sen başlamıştı maceramız ...Allah ömür ,sıhhat verirse eğer her zaman desteğin,sevgin olacağım güzeller güzeli çiçeğim , kızım , meleğim !!! Senin güzel gülücüklerin,neşen asla eksik olmasın , herkes etrafında pervane olsun seni mutlu etmek için ..hiç kötülük görme sen meleğim ...


Bu hafta diş çıkarma haftamız oldu, uzun zamandır huysuzluğumuz üzerimizdeydi.Uyumama ve uyku uyumaya direnme gösteren Ceren Hanım yine her zaman ki gibi uyumadı dün gece. Meğersem dişi çıkmış bizim meleğim !!!! Ah canım yavrum o kadar tatlı ki , o kadar harika bir varlık ki !! dişi de o kadar tatlı ki , sivri bir diş çıkışı olmuş ,damakları kaşınmaktan ve sızlamaktan Ceren'nin eli devamlı ağzında .. herşeyi kemirme durumunda .


"GEL GEL " demesini de öğrendi Ceren.Dedesiyle o kadar güzel konuşuyor ki :)) O kadar tatlı söylüyor ki ! bizimle aynı tonda konuşuyor , taklit ediyor.Seni Deliler gibi SEVİYORUZ aşkım ,meleğim , herşeyim ...SEN BİZİM NEŞEMİZSİN !!!


Oturduğu yerde ellerini de çırpıyor bebeğim , ellerinden ses çıkardıkça da çok mutlu oluyor .Yine çok güzel ,çok tatlı ,aynı kurulu bebek gibi :)) ellerini çırparken de gülüyor.Öyle şeker oluyor ki !


Hep tırmanma peşinde , her yere tırmanmak istiyor , tırmanırken de çok güzel oluyor .Bugün yeni bir eğlence başlattı , tırmanıp kendini yere bırakıyor popo üstü oturuyor ve gülüyor :))) tabi yer dediğimiz yatak oluyor :)))

Hiç yorum yok: