16 Aralık 2009 Çarşamba

İş'te Başlıyoruz

Yakında işe başlayacağım .Meleğimi çok özleyeceğimden asla şüphem yok , onun emin ellerde olacağı konusunda da hiç şüphem yok ,bu yüzden içim rahat ama yine de bir anne olarak her saniye aklımda Cerenim..
Bu aralar o kadar tatlı oldu ki meleğim ,yürümeye de başladı ya işte beni asıl mutlu eden onun yürüyüşünü izlemek ..eller havada düşmemek için kendini nasıl güzel tutuyor ayakta ,hızlı hızlı adımlarla gülerek yürüyor , dengesini nasıl da güzel kuruyor. Oyuncak bebek gibi aynı , o kadar güzel ki benim CAN kızım , balım ,herşeyim ,sevgilim .....1 ay sonra 1 yaşına basacaksın , ne kadar çabuk geçiyor zaman,durmuyor yanında hızla akıp gidiyor..o kadar zevkli ki yanında olmak senin tepkilerini izlemek ,bakışlarında olmak sen benim herşeyimsin meleğim...

Ceren kızım o kadar akıllı ki herşeyi o kadar iyi anlıyor ki!! eline küçük bir kitap alıp bana getiriyor "anne oku bana " der gibi ..ben de alıp resimleri gösteriyorum ona ,parmağıyla bakıp aaaa diye sesler çıkarıyor ,herşeyi o kadar güzel ve net anlıyor ki meleğim şaşırmamak elde değil..ayını getir diyorum , gidip bana ayısını getiyor ,top oynayalım diyorum ,oyuncak sepetinden topu bulup bana getiriyor..ben seni yerim diyorum gülüyor ..

Bu aralar "annecisin" ,tabiki bu çok hoşuma gidiyor ....ama banyoya girsem ,telefonda konuşsam hemen kızıp ağlamaya başlıyorsun ,anne yeter benimle ilgilen her saniye der gibi ....

Her şeyi merak ediyorsun , evin her santimetrekaresini ölçüyorsun ,herşeyi istiyorsun bu beni bazen korkutuyor ama yine de senin bu doyumsuz öğrenme isteğin mutlu da ediyor. Bilgiye doymuyorsun , sabah uyanır uyanmaz hemen el kalkar havaya işaret parmağını kaldırır süslerini ,lambanı ,ışıldağı gösterip onlara dokunmayı istersin ,beni de zorlasın tabiki :) ben de seve seve isteğini yaparım senin .. sonra da alıp odama götürüp öpe koklaya seni meme emersin ...sonra gülücüklerinin ardı arkası kesilmez keyiften..derler ya senin de sütün patlamadan başlamaz günün .... aynalara bayılırsın , her bir aynaya bakıp gülüp el sallarsın :))
senin herşeyine bayılan annen ise senin seyri keyfine asla doyamaz meleğim, CEREN KIZIM....

Bir de kendi kendine uykuya geçsen ne kadar mutlu olur annen :))

SEN HAYATIMA GİRMİŞ EN HARİKA VARLIKSIN !!inşallah hayatın hep kolay hep güzel hep rahat olur meleğim ...!!

Hiç yorum yok: