2 Aralık 2009 Çarşamba

Benim Dünya Güzelim



SEN HEP GÜL BEBEĞİMMMMMMMMMMMMMM









bugün hava bizim için gayet güzel ve esmeyen cinsindendi :) buna gülüyorum çünkü havaları da kendi aralarında isimlere ayırdık Cero ile ... bugün baaa havası mesela ..park havası çok yaradı bize ,güldük salıncakta sallanırken, gezdik, ördekler hep dışarıda zaten onlara baktık ,köpeklere gel gel dedik..havamızı aldık ... sonra eve gelip yemek yiyip ,uyuduk..bundan iyisi canımınız sağlığı ...
Benim tatlı meleğim ,dünyalar güzelim ,hayatımın gelmiş geçmiş en güzel anlarını bana bir gülücükleri,sıcaklığı ile yaşatan en muhteşem VARLIK....seni anlatmaya ne kelimeler kifayetsiz kalır ne de hareketler..seni benim içimde yaşamaları lazım..sen herşeysin eyyyy AŞKKK !! EY SONSUZ SEVGİ !!
sen herşeysin meleğim...sen varlıkların en harikası -muhteşemisin ...SENİNLE GEÇEN HER SANİYEM,DAKİKAM DOLU DOLU İÇİME ÇEKEREK YAŞIYORUM..sen benim herşeyimsin ,sahip olduğum herşeysin ...
anneannen ve deden sen doğduğundan beri o kadar yardımcı oldular ki onları da asla geçemem tabiki ama sen herşeysin benim canımm yavrum


Hiç yorum yok: