26 Aralık 2009 Cumartesi

CEREN ve Biz





Cerenim ile hafta sonu hep beraber olduk..öpüştük ,sarıldık oynadık bol bol..ve onu göremediğim her günümün ne kadar boş olduğunu bir kez daha anladım ..herşey kızım ..herşey sensin..tabi şu aralar sana hep özlem duyuyorum ,deliler gibi seninle olmak istiyorum ,seni gün içinde delice özlüyorum..bu bir annenin bebeğine duyduğu tutkulu bir özlem , bir aşk ....

eve gelirken seninle olacağım ,yumuk yumuk ellerini,yanaklarını öpeceğim ,sımsıkı sarılıp uyuyacağım saniyelerleri düşünüp kendimi avutuyorum....bu tamamen bir aşk...

saf temiz bir sevgi ,özlem....


Bu hafta sonu birlikte tüm gün oyunlar oynadık ,birlikte uyuduk , parka gittik..hava yine bize güldü ve hiç esmedi meleğim...salıncakta salladın bol bol ,kaydırağa bindirdim ve kaymaktan bu kadar keyif alamaz bir bebek , kahkahalar attın durdun tırmanırken :)) tattıravalliye bindin bir bebekle ...insanlar sei yine hep gösterdi " çok güzel bir bebek "diye...ellerimden tutup parkta yürüdün hızlı hızlı ..çok çok güzeldi hafta :))





Bebeğim meleğim ,herşeyim ,hayatım...


oyun oynuyor hem de tatlı tatlı...



yılbaşı süslerini çok sever benim meleğim..onların o pırıltılı topları ile oynamaya bayılır :)) almış eilne parlak topu sallayıp duruyor gezinerek :))

YERİM BEN SENİ DÜNYA GÜZELİ....


AYNA AYNA SÖYLE BANA VAR MI BENDEN GÜZEL BİR BEBEK ""

ayna cevap verir : HAYIR PRENSESİM ,EN GÜZEL BEBEK SENSİN ....!!!

bunun üzerine güzel bebek prenses aynayı sever ve bir öpücük kondurur ...:)

sonra anneye sarılıp hasretini söndürmeye devam ederler ....****



hava alalım diye babamız bizi 5 dk lığına arka bahçeye çıkardı ...burada birlikte poz verdik ana-kız :)) tabi seni bu tulumla pembeli pembeli yerdim ama neyse güzel meleğim ..



2 yorum:

burcu dedi ki...

ceren bebek sen çok tatlısın maşallah sana, bütün cerenler böyle dünyalar güzeli oluyor sanırım:) Pembelerde çok yakışmış. Antalyadan koccccaman öpücükler sana.

Kırmızı Peri dedi ki...

Evet Burcucum hepsi dünya güzeli ,tatlısı :)teşekkür ederiz..Bizden de size koccaman sevgiler..