14 Mart 2010 Pazar

Misafirlikteyiz ..


Bu akşam Ercanın Diş Hekimleri için verilen yemeğe arkadaşı ile gitmesi gerekiyordu , bizi Medişlere bıraktı ,hem Ceren ile Elif oynasınlar hem de biz Medişi çok özlemiştim sohbet ederiz diye ..
Sohbet etmek ne kelime hiç bırakmadılar ki bizi bebişler... neyse asıl önemli olan konu , Elif o kadar sıcak kanlı ki ,geldi ben yerde otururken kucağıma oturdu bana baktı , Ceren bunu görünce çok gariptir ki yavaş yavaş geldi Elifi itti ne işin var benim annemin kucağında der edasıyla ?? Elifi kaldırıp kendi oturdu :) Ben tabi şok oldum diyebilirim , hoşuma gitti ,Ceren bunu yavaş yavaş bağırmadan sakince yaptı tabi ..beni sahiplenmiş yani ..benim annem başkasının değil der gibi yani..bana bakar sadece sen nereden çıktın der gibi ??
Sevgili biricik kızım ben seninim hem de hep SENİN ....!!!

Hiç yorum yok: