20 Mart 2010 Cumartesi

Kürek Kova Tırmık ....





Meleğimle bu güzel bahar havasını içimize çeke çeke çıktık dışarı , saat 14.00 , misler gibi çorbamızı içtik ;karnımız dolu attık kendimizi parka , ama arabasız çıktık ,çok giydirmedim Ceren i tuttu bizim ki yolunu ,kendi parkına..yürüdükçe yolunu bulan Ceren bilinçli şekilde büyük salıncaklı parka gidiş yolunu kendisi buldu ** o kadar tatlı ve akıllı ki !! yolunu ezberlemiş bıraktım , ayakları küçük ama hızlı adımlarla parkına gidiyor :) uzaktan çocukları ve salıncakları görünce bizim ki daha da hızlandı ve sevincinden çığlıklar atmaya başladı.Çok tatlısın sennnn!!!!
Sonra parkta salıncakla başladık turumuza ,bizim ki hızlı tabi ,2 dk sonra hemen kaydıraklara gitti ,5 tane kaydırağın hepsini denedik teker teker..en sevdiği fotodaki mavi kaydırak ,ona tırmanmaya çalıştı devamlı ,aldım kucağıma kaydırdım devamlı ve kaydıkça gülümsedi ...çok seviyor kaydırağı :)
Sonra ördeklere baktık , ördekleri gördükçe güldü ,parmağıyla işaret etti . Arkasından kumda oyun oynayan çocukları gösterdim onların küreğini tırmığını alıp oynamaya başladık , sonra fotodaki kırmızı montlu kızın kafasına elindeki kürekle kumu yavaş yavaş döktü ,ben o sırada nereye bakıyordum bilmiyorum ama ben kızın kafasını temizlemeye çalışırken annesi geldi , kusura bakmayın bebek işte dedim ,annesi önemli değil olur tabi dedi ,aslında çok iyi karşıladı ben olsam kızardım belki , Cerenin başını yıkamak bize o kadar zor ki !!
Neyse ucuz atlattık kızım ...:))
Ceren çocukların elindeki küreği almak isterken bazı aksi çocuklar vermek istemedi tabi..ben de napim alırsam elinden ağlar diye Ceren i teselli etmeye çalıştım, Cero kuzu kuzu gözümün içine baktığı için o an anne yüreği ne yapsa bilemedi doğrusu ...Benim güzel meleğim ben sana ALASINI ALIRIM KOVANIN KÜREĞİN VE TIRMIĞIN ..sen yeter ki oyna...
sen benim herşeyimsin akıllı minicik kızım ....***

Hiç yorum yok: