30 Ocak 2010 Cumartesi

Kış ve Cero


sonra da pozlar verdik , karda parka giden ilk bizmişiz gibi :))

Babaannemizin ördüğü kaşkolumuzla ağzımız gözümüz bağlı , üşümeyelim diye ...çok da güzel ısıttı Cero yu..

sağol babaannesi..ellerine sağlık !!!



sonra salıncaklar ..en sevdiği şey ..sallandı bol bol ..sallanırken özlemini giderdi ..yazın o kadar çok salıncağa bindirirdim ki onu :)) canım benim hayatım ,aşkım bebeğim ....

güldü güldü ...defalarca :))





bunlarda sevinç hareketleri :)) dışarı çıktı ,açık havada gezdi, köpek gördü....








Cero kışı evin içinden camdan bakmakla geçiriyor bu aralar..zaten havaların en soğuk ve dondurucu günlerinde başka ne yapılabilir ki ??? AVM ler genelde hastalık saçarken bizim ki evde kara bakmakla yetindi ama en kısa zamanda havaların biraz olsun güzel gördüğümde onu dışarı çıkaracağıma söz verdim ...ve sözümü tuttum :)) işte bugün dışarıdayız birlikte ve parktayız ... önce köpek gördü Cero mamasını yerken...

Köpek görünce gülüyor ,çok hoşuna gidiyor çünkü ....hayvanları çok seviyor Ceren ...


televizyonda bile görse gülüyor ,sevinç sesleri çıkarıyor ..:))) o kadar hoş ki ..!!
,

Hiç yorum yok: