9 Ocak 2010 Cumartesi

BUGÜN SENİN DOĞUM GÜNÜN



Bugün senin "DOĞUM GÜNÜN" MELEĞİM AŞKIM HERŞEYİM ...Bugün seni kucağıma alışımın ,içime kokunu çekişimin ilk yılı , o kadar güzel ki , o heyecanım içim içime sığmayışı , o harika duygu , sana kavuşuyor olmamın harika duygusu hala yaşıyorum sanki !! Senin o akıllı , tatlı ,güzel halini gördükçe o kadar mutlu oluyorum ki !! Yüzümdeki o gülümsemeyi durduramıyorum .Sen benim tek mutluluk kaynağım , tek sevgilim oldun ..Senin varlığın inan herşeyden daha önemli oldu ; sen iyi ki varsın MELEK - GÜZEL MELEK !!!
Her gün bizi öyle şaşırtıyorsun ki ; sana dans eden kuzu aldık , sen de karşısına geçtin kuzuyla birlikte dans ettin , sonra eline alıp elinde dans ettin :)) o kadar zevkle izliyorum ki senin her halini !! Seni doya doya yaşamak istiyorum ...
Bugün dışarı çıktık ,parka gittik ,sen sallanırken çok güldün ,yüzündeki tebessüm o kadar harika ki ; kaydıraktan kaydın , çimlerde dolaştın ...topun peşinden gittin :)) sonra sana hediye almaya gittik ...sen beğenirsen onu aldık tabi :))
Dünyanın en güzel en harika duygusunu işte bugün yaşattın bana , o tarifi mümkün olmayan mutluluk ,sevgi ,bağlılık ve saf güzelliği ....senin varlığınla hayat o kadar güzel geliyor ki !! İyi ki varsın MELEĞİM ,BEBEĞİM ,SEVGİLİM ...
Bu akşam sen uyuduğunda evin heryini rengarenk yaptık , bolanlarla ,süslerle ; tek sen uyandığında daha da mutlu ol ,sevin diye :) o kadar güzel ki seni gülerken görmek , mutluluğunu izlemek ...Yarın doğum gününü kutlayacağız ; senin varlığını ..
Dünyanın en tatlı ,en güzel en akıllı bebeğine !!!
CERENİM İYİ Kİ DOĞDUN !!!

Hiç yorum yok: