23 Aralık 2009 Çarşamba

Ayrı Kalacağız

Düşünsenize; 11 ay bir fiil beraber geçmiş , doğumundan itibaren ayrı kalmamışsınız birbirinizden ,herşeyi ile siz ilgilenmişsiniz ;aklınız fikriniz o minicik dünya olmuş ve birden herkes değişmiş ve sizin kokunuz gitmiş yerine farklı ama tanıdık bir koku gelmiş ,alışkanlıkları değişmeye başlamış işte burada ne yapılması gerekiyor diye düşünmek o kadar zor ki !! ZAMAN -sadece zaman gerekiyor alışmaya ; eve gidince ilk defa gece bana sarılmak istedi , genelde işi bitince ayağı ile itip arkasını dönen minnoşum ; ki bu hali benim çok hoşuma gidiyor şimdi bana sarılıp uyumayı istiyor ..üzüleyim mi sevineyim mi bilmiyorum ama şunu biliyorum uyumak dinlenmek ve zaman gerekiyor alışmak için ...çalışmayı delice seven ben ayrı kalmaya nasıl dayanacağız bilmiyorum ,umudum çabul alışması ,kazasız belesız alışması , sorun yaşamadan alışması ,sağlıklı ve mutlu olarak alışması kısaca " alışması ".. şunu biliyorum kimse anneden iyi bakamaz ; bu anne tüm anneleri kapsıyor kendi annem de dahil.... sevgi ve şevkatle bu kadar içtenlikle kendi kızı ,bebeği gibi bakamaz ...biraz zaman gerekiyor.

Hiç yorum yok: