3 Kasım 2009 Salı

İMDATTT!!

İnsan bazen artık dur der ya ! yani dur demek fayda etmez tam ağzına kadar dolar ve kaçıp gitmek ister ya ; işte tam o günümdeydim bugün ..gerçekten artık ne kadar zorlarsam zorlayayım sabır taşı çatlayıp insanın önüne geleni kızası bağırası geliyor ki bu bile insanı rahatlatmaya yetmiyor. Meleğim zaten bunların sebebi oluyor .
Çünkü bebek dediğin her istediği yapılası , beklemeye asla tahammülü olmaması ,hep yanında durmak zorunda olunası çok narin bir canlı....Bebek dediğin asla yalnız bırakılmaması , gözlerinin üzerinden asla ayırılmaması bir varlık...Bebek dediğin çok tatlı , ona kızsan bile bir gülüşü -gülümsemesi bile senin kızgınlığını alası bir yaratılış ... ama bunlar bile benim bugün bu kadar sıkılmamı ,bunalmamı engelleyemedi...doldum taştım,kendimden geçtim diyebilirim sinirimden....kime sinirleniyorum ,beni anlayamayan bu şirin varlığa mı ? oturup anlatsam dünyayı sadece da da da , ba ba ba ..seslerini anlar !! ama hisseder hem de gözlerine bakıp anında hisseder ,havayı solur ve anlar o an ki hisleri..o da senin aynın olur çıkar birden...
Bebek dediğin konuşamaz ,anlayamaz dersin ama senin hislerini anında hisseder ve öyle de oldu..ben ağladım o dudaklarını büktü ,ben kızdım o sindi , ben mutsuzdum o hiç gülmedi ... öyle hassas narin varlıklar ki !!!
ama bazen işte, insanın o anlarına rastlıyor !! engel olamıyor sabrın ,aklın ,güzelim duygular, doluyorsun boşaltamadığın için içindekileri ...bir de yorgunluk ve açlık zaten başında herşeyin .... dolup dolup kızgınlığa dönüşüp seni içine alıyor gözlerin kararıyor ...

Sana böylesine muhtaç bir varlığı varken hiçbir şey yapamıyorsun kendin için...yemek yiyemiyorsun , uykun zaten yok geceleri devamlı kalkmaktan , ihtiyaçlarını bile kaçamak görüyorsun ,yıkanmak bile o kadar zor ki ,yemeğini hazırla bir de hanfendi yemesin ...!! işte seni çıldırtıyor bu !!! Senin yiyip güçlenmen,koccaaamaan olman lazım ,yemeden olmaz !!! desende seni hiç anlamıyor ki !!! Yemeğini hazırlarken bile yerinde durmuyorsun, hadi durma yerde uslu uslu otur o da yok , ya çekmece ile oynar ya da yerdeki karpuzu yalar !!!! Tabi dünyayı dilleri ile keşfedecekler dimi !!! Havalar soğudu ya , taşlarda soğuk tabi.... devamlı taşların üzerinde gezinir halı dururken , evdeki her çıkıntıyı bilir ...
Kedi desen kedi değil ama ayaklarının altında sürünür ...Eline attığın her şeyi ister verince de yüzüne bulaştırır ya da döker ...Kontrol etmek istersin ama bağırır ..neymiş -ben kendim yapıcam,öğrenicem ....
Bu kadar zor olacağını kimse söylemedi bize dimi !!!
Herkes bulmuş kolayını ,yanına bakıcı tutup bırakıyor rahatça...Nasıl gönülleri rahat oluyor tabi anlayabilmiş değilim ...!!! Zorunluktan yapanlara sözüm yok tabi !!!
Ama artık benim de bir sınırım var..dolup taşıyor içim,bunalmamak elde değil..
İşin kötüsü kızınca da yemek yememesine ; zor diniyor sinirim , sonra üzülüyorum ona kızdığım için ..o küçücük dudaklarını büküyor ,ağlamaklı oluyor ..yüzü gülmüyor..gülse bile beni neşelendirmek için oyunlar yapıyor.....işte o zaman kendime kızıyorum ,zaten hiç konuşamıyor derdini anlatamıyor ,seni anlayamıyor ..nereden bilsin kendi için iyiyi kötüyü ...
Geceleri de işte böyle üzülüp kendimi bitiriyorum bazen..bazen dediysem işte bugün ...!!

4 yorum:

mine dedi ki...

benimde hislerime tercüman oldun ebrucum..bende bazen dayanamıyorum bagırıyorum sıkılıyorum ..sonrada vicdan azabı cekıyorum..annelik dünyanın en zor şeyi..biz zoru başarıyoruz bugünlerde gececek ..
sevgiler tontüş cerene öpücükler..bu arada bizim evde playskool doldu :-))

Kırmızı Peri dedi ki...

İnşallah kızlarımızla gelecekte iyi geçiniriz Minecim :)

Unknown dedi ki...

Ebru daha dur büyüyünce daha ne sorunlar olacak :)

Kırmızı Peri dedi ki...

Doğru söylüyorsun ,işte o an bunları hissetmiştim,artık hissetmiyorum :))