13 Şubat 2010 Cumartesi

I LOVE GAME I LOVE GAME


benim akıllı miniğim dişlerimi hiç ihmal etmez :) eline fırça ,umurumda dünya...




elinde kürek ölçüp biçerim ...

Ceren öyle akıllı öyle zeki bir bebek ki !! bizim yaptığımız her şeyi yapıyor , çekmeceleri açıyor dikkatlice elini sıkıştırmadan tokmağından tutup kapatıyor , giysileri ve giysilerimi dağıtıyor ama sonra yerine koyuyor , mutfağı çok seviyor herşeye mama diyor :)) bu komik tabi !! terlikleri alıp babamın ve benim ayağıa giydiriyor, biz ne yaparsak aynısını yapıyor ...sen kaç ben seni kovalıyım diyorum bağırarak hemen kaçmaya koşmaya başlıyor ee tabi ben de arkasından koşuyorum :))
çok gülüyoruz masanın etrafında koşuşturuyoruz ...şarkı dinlemey bayılıyor hemen oynamaya başlıyor , bu aralar en sevdiği şarkı facebook ismail yk :) öyle hoşuna gidiyor ki şarkı çıktığında hangi odada ise hemen koşa koşa televizyonun yanına geliyor ve oynamaya başlıyor ...köpeklere ,özellikle kedilere bayılıyor , onlara bakınca hemen ince bir sesle aaaa!!! diye seviniyor ,gülüyor .....hayvanları çok seviyor .... çok tatlı çoookkk !!! akıllı bıdık ...iyi ki varsın !!
sen benim hayat kaynağımsın ,enerjimsin ,dünyamsın meleğim ....



*****SEN BENİM DÜNYAMSIN *****

Hiç yorum yok: