4 Ağustos 2009 Salı

MİNİK KUZUM


Benim minik kuzum ,güzel meleğim çok hasta oldu , ailece hasta olduk ve hepimiz ateşlendik,boğazlarımız çok ağrıdı ...minik kuzum tabi çok ağladı ,huysuzlandı ve benim içimmmm parçalandı , onu teskin etmeye çok çalıştık ...benim hep gülen mutlu kızıma nazarlar değdi !!!! fotolarda görüldüğü gibi çok mutsuz ,keyfi hiç yok Güneş Işığımın , neler yapsamda keyfini getiremiyoruz ....zorla ona antibiyotik şurup içiriyoruz ve içmemek için direniyor , - va ,va ,va ,va ... diye ağlıyor BEBEĞİM GÖZÜMÜZÜN İÇİNE BAKARAK ..canım meleğim seni o kadar çok seviyoruz ki ....nolur bir an önce iyileş...Allah 'a dua ediyorum devamlı...
Benim eski mutlu kuzum ,meleğim ol yine , anneye gülücükler aattt devamlı ...kızma bana nolur o ilaçları vermek zorundayız ....canım meleğim seni öyle çok SEVİYORUM Kİ ...
nolur Allah ım çabuk iyileşsin meleğim....

Hiç yorum yok: