26 Haziran 2009 Cuma

Canım


Benim canımmm,birtanecik bebeğim ; öyle sevimli ,öyle akıllı ,öyle şirinsin ki !! sana doyamıyorum ,yanında olmadığım zaman kendimi yarım hissediyorum ve senin de öyle hissettiğini fark ediyorum. Huzursuz oluyorsun,gülmüyorsun ,anlamlı bakmıyorsun kimseye... çünkü sen benim parçamsın..biz bir bütünüz ... seni kucakladığımda o heyecandan yaptıkların:) kendini ileri geri atmaların hepsini o kadar seviyorum ki..kollarımda uyumaların ,sanki sen kendini benim seni nası sevdiğimi biliyorsun...bana bakıp isteklerini gözlerinle ,o tatlı dudaklarını bükerek anlatmaların ,ellerini kollarını beni al diye uzatmaların..sen bebeğim o kadar özelsin ki daha 5 aylık olmana rağmen o kadar meraklısın ki..herşeyi görmek bilmek dokunmak ısırmak istemelerin ,gözlerinle takip etmelerin ,sana bayılıyorum ben bebeğim...İyi ki varsın ,iyi ki benimsin ,iyi ki senin "ANNENİM"

Hiç yorum yok: