9 Ocak 2009 Cuma

KAVUŞMA ANIMIZ ***:)







O KADAR MUKEMMELSİN Kİ , ÇOK GÜZEL BİR MELEKSİN SEN BEBEĞİMM , BEBEĞİMSİNNN !!
O KADAR SAVUNMASIZ , MASUM , KORUNASI BİR VARLIKSIN Kİ , HEP YANINDA OLMAK İSTİYORUM !!
Söylenecek o kadar çok şey var ki ve kelimeler o kadar yetersiz kalıyor ki duygularımız ifade etmeme !!!

Sen bana verilmiş çok muhteşem bir HEDİYESİN !!!












Canım Meleğim ,





Doğduktan sonra seni 2-3 saat göremedim ,ama hissettim ,kokladım , duygum seni . Yeni bir dünyaya geldin ,burada seni karnımdaki gibi izole edip koruyamadım,ama kollarıma aldım ,huzurumu yaşattım, sana kavuşmanın huzurunu ve birlikte ilk uyuyuşumuzu ...Çok uzun bir zamandır hasretini çektiğim,karnımdayken sana ninniler ,şarkılar söyleyip ,müzik dinleten, seninle konuşan ,her tekme atışında heyecanlanan ( bu benim için en güzel ,harika bir duyguydu ) ,tekme atmadığında ya da hareket yapmadığında panikleyen,korkan ,senli yapacağı herşeyin hayallerini kuran , sana dünyaları almak isteyen ve herşeyi vermek isteyen annen seni keşke dünyaya gelir gelmez kollarına alabilseydi ;hep içimde kalacak bu duygu ama seni 30 dk sonra hissedebilmek bile içimi hafifletiyor .Sen yanımdayken huzurluyum , şu an bile böyleyim ,sen varken yanımdayken daha çok mutluyum ...senin bir gülüşün ,bir sesin bana yeter ...sen hayatıma girmiş en muhteşem varlıksın ,TEK sin ,sen HAYATSIN ,MUTLULUKSUN,NEŞESİN MELEĞİM ..





Sen ALLAH'ın bize mutlulukla verdiği en güzel hediyesin .!!!!





iyi ki varsın,CAN'ımdasın ,İÇİMDESİN ,İÇİME ÇEKTİĞİM KOKUNDAYIM ...



Hiç yorum yok: