25 Ağustos 2018 Cumartesi

Bir arkadaşım daha evlendi Gamze WEEDİNGGG



Kızımla güzel bir düğüne gittik , çok eğlendi meleğim , ben yine yalnız tabiki ama güçlü bir anne olarak minik meleğimle güzel zaman geçirdik çok şükür hamdolsun  . Bir zamanlar bende gelin oldum ve herşeyden çok güzeldi o duygu , darısı hayırlı bir damatla kızımın olur inşallah büyüdüğünde . İnşallah sevgi ve aşkla korur kollar .. duygulandım biraz ama iyim olucam bir gün buruk bir kalple yalnızlık benim ki ... Kimse boşanmasın, kimse ayrılmasın .. keşke boşanmalar hiç olmasa ve hep aile olarak korusalar adamlar evlerini, değerini bilseler, olgunlaşsalar ve çok sevseler eşlerini hala benim sevdiğim gibi.. kızgınlıklarla, güzel anılarla çok özlemeklerle yıllarda geçse hala sevseler evlendikleri insanları, ayrı da olsalar başka kötü istemeyen insanlar yüzünden ayrılsalar da yüreklerinde o sevgileri hep yaşasa ... 

Hiç yorum yok: