23 Ocak 2011 Pazar

Özlem..

Benim minik meleğim ..tatlı çiçeğim bal bademim , ne desem boş sen dünya üzerinde gördüğüm tanıdığım en güzel varlıksın !! Hayatımın en anlamlı varlığısın !!
senin yanında olmak senin en güzel zamanlarında olmak seni yaşamak , öyle çok istediğim şey ki !!
seni görememek yaşayamamak bana öyle çok dokunuyor ki !!
ne yapsam da sana ulaşsam devamlı ..ne yapsam da yaşasam senin hayatını !!
sana hasret sana aç yaşamak o kadar zor ki !!
her sabah aklım sende çıkıyorum evden ve tüm günüm seni düşünerek geçiyor desem ; acaba uyumuş mudur , acaba ne yapıyordur diye düşünmekten !! formül bulmam lazım buna hemde acil bir formül !!

sen beni istersin ben seni , AŞK sın sen başka ne diyim ...senden uzaktayken çok zor ; bazen çalışmam lazım diyorum bazen de hep yanında olmak , çalışan anne olmak ne kadar zor ve vicdan azabı !!
seni deli gibi seven ANNEN!!

Hiç yorum yok: