13 Temmuz 2009 Pazartesi

Doktor Odası fotosu :)







6.AY doktor kontrolümüzü yaptırmaya gittik bugün ama Cero muayehane odasına girer girmez hemen etrafı inceleme başladı , doktorumuz odaya girer girmez yani Ceren doktoru görür görmez ağlamaya başladı ama öyle böyle ağlama değil ,susturamıyoruz bir türlü ..o güzelim gözlerinden nası yaşlar akıyor ,korkusundan ağlama krizine girdi ..kendisine hiçbirşey yapılmasını istemiyor. Babasının içi çok burkuldu ağlayacak gibiydi ,ben de ağlayacak gibi oldum
ve Ceren ne çok şaşırdık ,nası tanıdı doktoru ????!!!demek ki hafızasına yerleştirmiş... doktorumuz genelde beni 7.8. aylarda tanırlar ve ağlarlar ,sizin kız akıllıymış 6.ayında tanıdı dedi ..ama çok ağladı ,durup durup ağladı minnoşum ...sakinleştirmek için neler yaptık ama faydası yok,doktoru gördükçe yüzüne baktıkça ağladı...neyseki aşılarımızı olduk,muayenimizi yaptık sorun yok Allah 'a şükür !!! 350 gr almışız ,boyumuzda 2.5 cm uzamış,baş çevremizde 1 cm daha artmış gayet sağlıklıyız ....beni de kutladı doktorumuz ...6.aya anne sütü ile gelen %10 luk anne dilimindeymişim.... şimdi sıra geldi ek gıda almalara ..artık bu aydan itibaren yoğurt,meyve , muhallebilere başlıcaz tabi anne sütüne non stop devam ....
canım yavrum benim .....seni deliler gibi seviyoruz ...!!!!

Hiç yorum yok: